Can we pretend that airplanes In the night sky Are like shooting stars

Hejhej, nu har vi kommit hem satt precis uppe med mamma ett tag och kollade på nån gammal Batman film. Ikväll har vi inte gjort mycket som vanligt.. först mötte vi Eddie och dom vid Maggan dom spela fotboll. Så vi gick och mötte Jasmine. Sen gick vi till gården och spelade wii, för Lina är kär i det just nu, men det är ju rätt kul om man inte har nått att göra. Sen kom Eddie och sa godnatt innan han va tvungen att gå tillbaka till lanet. Sen kom Robbie och hämtade upp Lina. Då gick jag och Julia hem till mig. Och nu sitter vi här vid varsin data igen.. Eddie kommer inatt nångång och sover med mig och Julia. Imorron ska jag till Täby tror jag med Lina och Raffa, sen hem göra mig i ordning, träffa Eddie Och sen hem till Elin. Men nu ska jag fixa lite med Julias blogg. Skriver med imorron. Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0