25 maj

Kom precis hem från skolan. Nu ska jag äta sen ska jag plugga lite med Simon. Fick reda på att jag har kvar mitt vg i matte i dag så är as glad!! Igår va jag hos doktorn i typ 3 timmar och fick svara på frågor och göra massa tester, ska dit imorgon oxå, jobbigt.. På fredag ska jag göra mitt no prov som jag verkligen måste få g på! Idag hade vi so prov som inte gick så bra men hoppas på g i alla fall. Tror jag kommer vara kvar i stan efter jag varit hos doktorn och träffa Matilda eller nånting. Sen så måste jag baka med Jasmine tills fredag fast jag tror mamma köper färdig kladdkaka istället är sämst på baka! Nu är det 4 dagar kvar tills jag åker till Italien!!! TAGGA! Fan va jag längtar kommer bli så sjukt roligt!!! Har redan börjat packa haha! Igår efter jag varit hos doktorn så gick jag och mamma runt i stan och köpte lite sommar kläder nu innan vi åker och sen mötte jag upp Matilda och Jacob sen åkte jag till centrum och träffa Julia och köpte lite mer kläder. Va först tänkt att vi skulle sola men de hann vi inte med. När jag satt på station och väntade på Julia så kom en as äcklig alkis fram till mig och frågade mig och jag skulle vara lucia i år bara för att han tyckte jag hade så fint hår och fina tänder haha tyckte han va rät trevlig först men sen gick han in och köpte något på pressbyrån sen kommer han ut och börjar prata med mig och så börjar han prata om sitt liv och jag halv lyssnar väl och hoppas bara på att Julia ska dyka upp. Sen säger han att han suttit på kåken för kvinnomisshandel då vara bara tjarååååå haha fan va rädd jag blev!! Så sa han oxå ba men jag ska inte slå dig jag ba bra hej då. Som tur va så kom Julia då oxå och räddade mig. Usch de va inte så kul! Men nu håller jag på dö av hunger! Juste fan kom på att de inte finns någon mjölk inga mackor så nej jag äter inte. Nu ska jag sova hej då!!!! ♥

Kommentarer
Postat av: Julia

Saknar dej kusin ! <3

2011-05-28 @ 21:59:59
URL: http://kkungjulia.blogg.se/
Postat av: maja

vad är det för utredning du har gjort hos doktorn ? hoppas det gick bra:D

2011-05-30 @ 00:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0