ITALIEN!

Nu är nästan allt klart packat! Bara lite små saker. Om en och en halv timma börjar vi åka till arlanda. Innan måste jag packa de sista, möta julia kanske simon och äta! Kommer ha med mig datan men vet inte om jag kommer ha internet men om jag har kommer jag väl försöka skriva ibland och lägga upp bilder annars så blir de när jag  kommer hem den 5e. Det är en söndag sen på måndan är vi lediga så de är ju skönt. Resten av den veckan är de ingen skola utan vi ska väl repa lite inför slutproduktionen och bada med klassen sen den 9e är de bal! Ska bli jätte kul. Och sen är de skolavslutning den 10e!! Åh va skönt de ska bli med sommar lov! Har inga planer alls förutom att jag ska åka till våran lägenhet i Frankrike med pappa de ska bli mysigt har aldrig varit där förut har inte varit i Frankrike över huvudtaget. Men nu ska jag åka tjarå!!!!!

Kommentarer
Postat av: CARROOOO

GLÖM INTE RINGA NÄR DU ÄR HEMMA!!!! <3

2011-05-29 @ 18:09:22
URL: http://nattstad.se/carroliita

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0